01Prowadzenie ksiąg handlowych

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • opracowanie zakładowego planu kont,
  • tworzenie polityki rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów sporządzanie bilansów, rachunków wyników, przepływów pieniężnych,
  • sporządzanie deklaracji podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
  • sporządzanie sprawozdań dla GUS i NBP,
  • przygotowywanie deklaracji Intrastat,
  • przygotowywanie niezbędnych zestawień o uzgodnionym zakresie za wskazane okresy, pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady Nadzorczej itp.,
  • reprezentowanie w toku kontroli podatkowej, skarbowej oraz w toku postępowania,
  • doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.

02Prowadzenie książki przychodów i rozchodów

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
  • opracowanie zakładowego planu kont,
  • tworzenie polityki rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów sporządzanie bilansów, rachunków wyników, przepływów pieniężnych,
  • sporządzanie deklaracji podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji,
  • sporządzanie sprawozdań dla GUS i NBP,
  • przygotowywanie deklaracji Intrastat,
  • przygotowywanie niezbędnych zestawień o uzgodnionym zakresie za wskazane okresy, pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady Nadzorczej itp.,
  • reprezentowanie w toku kontroli podatkowej, skarbowej oraz w toku postępowania,
  • doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.

03Prowadzenie ewidencji ryczałtowych

  • miesięczne naliczanie podatku (PPE),
  • sporządzanie rozliczeń rocznych,
  • doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej,
  • reprezentowanie w toku kontroli podatkowej, skarbowej oraz w toku postępowania.